«  Maj 2012  »
PonWtoŚroCzwPiąSobNie
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031 

-- zaloguj się --

  Czego oczekujemy od Battlefield 3? Toniak47 - 16.08.10 01:48:36
Najnowsza gra z serii Battlefield  otrzyma swoją wersję testową do października 2011 roku. Oznacza to, że już teraz możemy rozpocząć spekulacje. Oczekiwania są ogromne. Zarówno wśród graczy jak i drużyn. Przypomnijmy sobie co sprawiło, że Battlefield 2 jest nadal nieśmiertelny.


64 graczy ogromne mapy, które umożliwiały wykorzystanie zróżnicowanych taktyk
dedykowane serwery rozbudowany system komunikacji między graczami oraz wydawanie rozkazów
serwery rankingowe gracze mogli uruchomić własny serwer, również lokalnie (LAN)
VOIP komendant z możliwością podglądu poczynań drużyny oraz wsparcia
RCON system odpowiedzialny za śledzenie postępów oraz nagradzania gracza
PBSS szeroki wybór broni, ekwipunku oraz pojazdów
opcja widza (spectator) możliwość tworzenia squadów, edycja oraz ich zarządzanie
nagrywanie demek modyfikacje


To tylko zalążek tego, co oferuje  Battlefield 2. Wielu z was dopisałoby do tej listy zapewnie oprawę graficzną oraz dźwiękową i mnóstwo innych rzeczy.

Skupmy się na tym, czego oczekujemy od najnowszej produkcji EA / DICE.
Osobiście chciałbym wszystkich wymienionych wyżej możliwości, przeniesionych na nowszy silnik (Frostbite 2), odświeżonych sprawdzonych rozwiązań, jak i kilku nowych pomysłów na czerpanie jeszcze większej przyjemności z rozgrywki. Wyobraźcie sobie wszystkie te czynniki w jeszcze lepszym wydaniu. Brzmi to prawie jak stworzenie idealnej gry, o której marzy nie jeden gracz.

 

Co sprawiłoby, że Battlefield 3 mógłby być lepszy od poprzedników?

1. Oprawa audiowizualna

Obecnie przyjmuje się mylne założenie, że ładnie wyglądająca gra to dobra gra. Dobrym przykładem jest sprzedaż gry Sniper w prawie pół milionowym nakładzie na całym świecie. City Interactive nieźle zarobił na tej produkcji, czytałem mnóstwo recenzji oraz komentarzy na temat tego tytułu i mało osób chwaliło sobie jej zakup.


Frostbite 2
oferuje DirectX11, jak i mnóstwo innych zaawansowanych technologicznie nowinek, o których nie mam zielonego pojęcia. Wiem jedno - ładnie wygląda, dobrze się sprawuje i wszystko wskazuje na to, że DICE nie ma problemów z przystosowaniem go do swoich potrzeb oraz poddawania go  modyfikacjom. Dobrym przykładem jest stworzenie trybu multiplayer Medal of Honor. Natomiast udźwiękowienie (HDR Audio) stoi również na najwyższym poziomie. Osoby, które korzystają z zestawów 5.1 dobrze wiedzą, co mam na myśli.
 


 

2. Zarządzanie znajomymi oraz klanami bezpośrednio z poziomu gry

Przydałaby się integracja menu gry z systemem zapraszania znajomych, która wstępnie pojawiła się w Battlefield 2142. Natomiast World in Conflict oferuje coś znacznie lepszego. Massive Entertaiment stworzyło centrum dowodzenia, jeśli chodzi o te dziedzinę. Zaawansowane zarządzanie znajomymi, nawet graczami z którymi toczyliśmy pojedynek w trybie dla wielu graczy. To nie wszystko, pojawiła się również opcja tworzenia klanów z poziomu gry, prowadzenia statystyk z rozegranych meczów, ich zarządzanie oraz wyzywanie innych drużyn na pojedynki. Nie wspominam o możliwości komunikacji między wszystkimi zwolennikami tej produkcji.


3. Modyfikacje

Chciałbym, aby nowa odsłona zapewniła większą interakcję otoczenia z graczem. Bardzo podoba mi się mnóstwo rozwiązań z modyfikacji do Battlefield 2  - Project Reality. Możliwość wybudowania bazy w dowolnym punkcie na mapie, zabezpieczenie jej drutami  kolczastymi oraz obsadzenie ludzi w kluczowych miejscach do jej obrony w stanowiskach stacjonarnych przeciwko jednostkom wrogiej piechoty (LKM), pojazdami (TOW) oraz samolotami (AA). Co myślicie o porządnym centrum dowodzenia dla komendanta czy stacji naprawczej dla pojazdów? Te rozwiązania już istnieją, sprawują się oraz wyglądają znakomicie.

Szczerze mówiąc jestem dużo ciekawszy tego, czy DICE udostępni narzędzia potrzebne do modyfikacji gry. Bardzo chciałbym zobaczyć Project Reality z obecnymi rozwiązaniami na silniku Frostbite 2. Jak dla mnie – to byłaby idealna gra, ponieważ jestem zwolennikiem tego typu rozgrywki.

Oczywiście nie tylko o to się rozchodzi. Wiele drużyn chciałoby mieć możliwość wprowadzenia mniejszych poprawek w rozgrywce, które idealnie przystosowałyby grę pod klanówki czy rozgrywki ligowe.

Społeczność, która modyfikuje grę - tworzy nowe mapy, bronie czy pojazdy utrzymuje daną produkcję przy życiu. Nie oszukujmy się, potrzebne jest również wsparcie wśród developerów. Miejmy nadzieję, że najbardziej dokuczliwe niedociągnięcia zostaną wyeliminowane podczas beta-testów a podczas wydawania nowych aktualizacji naprawiających dotychczasowe błędy, nie będziemy otrzymywać w zamian kilku nowych.


4. Usprawnienia dla piechura

Nie chciałbym zobaczyć czegoś w rodzaju perków. Przyznajmy, że ich ogromna ilość jak np. w Call of Duty: Modern Warfare 2 mogłaby zniszczyć rozgrywkę. Battlefield 2 nie oferowało żadnych specjalnych zdolności, a mimo to każdy gracz, który był dobry w danej dziedzinie był w stanie to udowodnić towarzyszom jak i wrogom.

Mam na myśli modyfikację broni oraz ekwipunku. Nie chodzi tu o wybieranie części garderoby jak w Battlefield: Heroes. Myślę o wyborze celowników, typu amunicji do podwieszanych granatników czy możliwości rozstawienia dwójnogu w karabinie maszynowym czy snajperce.

Warto przypomnieć o wydawaniu rozkazów przez squad leadera czy komunikacji między graczami podczas rozgrywki. System spotowania oraz komend działał bardzo dobrze w Battlefield 2.


5. Mapy, bronie oraz pojazdy

Czyli to, co czyni tę produkcję krwawą maszynę do zabijania. O ilość oraz zróżnicowanie broni nie musimy się martwić. Jednak bardzo chciałbym, aby powróciły pasy startowe, lotniskowce… oraz myśliwce. Tego najbardziej mi brakuje w Battlefield: Bad Company 2. Nie może zabraknąć zróżnicowanego typu amunicji i wyposażenia dla danego typu pojazdów. Wyobraźcie sobie, jakie ogromne pole manewru daje nowy silnik graficzny z możliwością destrukcji otoczenia. Umiejętne wykorzystanie tego aspektu, stanie się przepisem na sukces. Kluczowym elementem, aby to osiągnąć jest wielkość mapy. Miejmy nadzieję, że znikną liniowe tryby gry a zostaną zastąpione ogromnym polem walki z możliwością flankowania czy atakowania kilkoma drużynami z różnych kierunków, różnym asortymentem.


6. Statystyki

Seria Battlefield oferuje zróżnicowane statystyki dotyczące gracza, broni, pojazdów jak i nagradzanie w postaci medali, odznaczeń czy otrzymywanie nowych części ekwipunku w miarę zdobywania coraz większej ilości punktów oraz doświadczenia. Jednak nie podoba mi się sposób, w jaki informuje nas większość nowych produkcji o naszych osiągnięciach. Wolałbym, aby w mniejszym stopniu było zauważalne ile dostałem punktów za zabicie przeciwnika, przejęcie flagi czy reanimację kolegi z zespołu. Miejmy nadzieję, że Battlefield 3 nie będzie nas zasypywał tego typu informacjami podczas rozgrywki. Podobało mi się rozwiązanie w Battlefield 2, do dzisiaj pamiętam moment oraz charakterystyczną muzyczkę, przy której mogłem wybrać pierwszą broń do odblokowania.


Opinia końcowa

Niestety podczas premiery najnowszych gier możemy spotkać się z dość przykrym zjawiskiem. Wypromowanie gry na jak największą skalę, władowanie mnóstwa pieniędzy w reklamę a oczekiwania graczy… nie obchodzą zbytnio współczesnych producentów. Liczy się zarobiona ilość pieniędzy i sprzedania w jak największej ilości swojego produktu. Wsparcie kończy się szybko a powiew nowości ogranicza się do dostarczaniu dodatkowej zawartości (DLC), często niewnoszącej praktycznie nic ciekawego. Część osób jednak zdążyło się uodpornić na kupno ‘kota w worku’ i zanim wydadzą swoje oszczędności, sięgają po recenzje, opinie innych graczy oraz filmiki z rozgrywki.

Przy dzisiejszych realiach, gra która zostaje wydana na kilka platform z założenia ma odnieść sukces i zadowolenie wśród developerów, nie wśród graczy. Smutne jest to, że dzisiejsze produkcje są coraz uboższe i skierowane w głównej mierze do casuali, którzy liczą na spędzenie godzinki lub dwóch przy padzie czy klawiaturze, dobrze się bawiąc. Gry są łatwiejsze, niestety w zdecydowanie gorszej jakości ale za to w coraz ładniejszych opakowaniach.

Do premiery Battlefield 3 pozostało jeszcze sporo czasu, ale mam nadzieję, że Wy również podzielicie się swoim zdaniem na temat najnowszej produkcji EA/DICE.

Pamiętajmy jednocześnie, za co uwielbiamy tą serię. Tu liczy się mnóstwo możliwości na powalenie przeciwnika i mam nadzieję, że będzie ich jeszcze więcej w jeszcze lepszym wydaniu!
 

Reklama
Komentarze (128):
Odśwież listę
  • # 1. ZielonyMisiu 07.08.10 04:13:36
    Nr 3 raczej napewno będzie pominięty przez DICE właściwie to chyba prawie każdy punkt...tak czy tak popieram!
  • # 2. bibol 07.08.10 08:50:44
    Ja chce kalacha takeigo jaki byl w dwojce i KArkand na 16 graczy, zostawienie apteczek takich jakie sa w BC2, w BF 2 bylo to dla mnie przegiecie ze, rzucam se apteczke i regeneruje cala energie w sekunde.
    Wake Island musi byc obowiazkowo i Warlord, Jalala tez byla wporzo wiec moze sie zalapac do trojki.
    Oczywiscie nie moze byc dymkow i tej durnej tarczy. Poza tym, zeby byl gameplay jak z BF 2 na patchu 1.2 ibede happy
    • # 47. KFC 09.08.10 10:52:59
      hah chyba jedyna dobra rzecz w BC2 XD
  • # 3. Danio 07.08.10 10:08:15
    Project Reality nie będzie kontynuowany w BF3. W trakcie tworzenia jest wersja stand-alone na jakimś darmowym silniku graficznym
    • # 10. Toniak47 07.08.10 13:13:14
      Mam nadzieję, że zespół się przekona do BF3. Póki co czekam na Project Reality pod ARMA II - zobaczymy co im z tego wyszło ;-)
  • # 4. Solimo 07.08.10 11:12:46
    Jeżeli wybrali silnik FrostBite to nie liczcie na taki arcade jak BF2. Znowu wszystko będzie gra w stylu MW2. Ten silnik ma specyficzne cechy, które odbiegają od tego co (nie pamiętam nie jestem pewien nie chce mi się sprawdzać) Refractor Engine miał w sobie. Po prostu nie dajcie im po raz kolejny zarobić, bo nic się nie zmieni.
    • # 5. XxXxXxXxXxX 07.08.10 11:17:30
      casualom na reke no arcade,no skillowe gry a to oni zostawiaja najwiekszy hajs
      • # 9. Solimo 07.08.10 13:08:46
        Dokładnie chodzi o kasę, a my jako scena BFa zawsze im to dostarczaliśmy + casuale z innych shooterów. O to chodzi w EA - kasa. Niestety Blizzard również ostatnio zaczyna uprawiać politykę Apple. Właściwie to chyba nikt już z robiących docelowo na PC nie został. Brak konkurencji i naiwny klient (tak jesteśmy naiwni) doprowadził do obecnego stanu rzeczy. Jeżeli nie pojawi się nowa generacja utalentowanych dev'ów którzy nie zostaną wessani do EA/Blizz to nic się nie zmieni.
        • # 11. lipt0n 07.08.10 13:25:18
          Chyba RO2 będzie ostatnim rdzennym shooterem
  • # 6. jangers 07.08.10 12:03:41
    Żadnej destrukcji otoczenia !!! Będzie destrukcja nie będzie map jak w bf2.
    • # 7. Szczurson 07.08.10 12:35:50
      "Tru"... I jak tu się schować na Hotelu za murkiem, jak poleci jeden granatnik i murku nie będzie .
      • # 8. Toniak47 07.08.10 13:06:47
        Mamy 2010 rok, czołg powinien powalać drzewa napotkane na drodze a granatnik rozwalać mury ;-)
        • # 18. jangers 07.08.10 14:19:02
          Z destrukcji cieszą sie tylko pub nooby. Drzewa mogą padać, budynki niech stoją. Zresztą jak by byly klasy jak w bf2 to i tak by sie im nic nie stało na klanówkach infantry.
          • # 19. Toniak47 07.08.10 14:29:19
            W Bad Company 1 budynki mogły ulec zniszczeniu ale nie całkowitemu jak w drugiej części - po niektórych tylko gruz zostaje. Zresztą BF1943 mimo brakuje piętrowych budynków, wyznawał podobną teorie.
  • # 12. lipt0n 07.08.10 13:45:41
    Solimo btw grasz w Starcrafta ?
  • # 13. Solimo 07.08.10 13:53:49
    Nie kupiłem więc sorry . Ale wiem że lubisz DoTe więc zapraszam na LoLa. Masz moje gg chyba . Troszkę mało czasu mam na płatne gry, bo mam sporo projektów - też związanych z rynkiem gier. Btw, SC2 warty czegokolwiek? Bo jedynka mi już się znudziła, nie chcę płacić 200pln za to samo.
    • # 15. lipt0n 07.08.10 14:03:01
      W LoLa to goku i pepelu grają ja wolę HoNa
    • # 16. XxXxXxXxXxX 07.08.10 14:03:22
      warty,za 145zl mozesz keya kupic bo w sumie i tak tyle co ci do konta na bn doda gre i to wszystko a wersja pl z pudelka ma tak spier*** tlumaczenie ze i tak sciagnalbys eng. takze lepiej keya wychaczyc na allegro to nie jest az tak strasznie drogo a gra jak to u blizzarda jest na wysokim poziomie
    • # 22. Solimo 07.08.10 15:25:28
      $Lipton: Eee, HoN mi nie pasuję .
      $Dywan: A wiesz coś o nowym MoHu? Co to za twór będzie?
      • # 25. XxXxXxXxXxX 07.08.10 15:58:10
        moh: zero recoila,praktycznie zerowy spray tylko wciskasz fire i po kolesiach jezdzisz,2-3 dni bety i juz ludzie zapomnieli o tej grze,sam fakt tego ze mialem 3-5 crashy w ciagu 30mintak jak wiekszosc graczy i nie wydali przez caly okres "testow" nawet 1 patcha na PC daje podejrzenie porzucenia pracy nad tym tytulem,do tego chwyt marketingowy: kup moh bedziesz miec dostep do bety bf3 przekonal mnie ze moja opinia raczej jest sie sprawdzila...zreszta o czym mowic jak na dzien przed koncem bety tylko 250 osob bylo gdzie przy wiekszych serwisach bliska taka ilosc key rozdawali za jednym rzutem swiadczy tylko o tym jak bardzo slabiutka to jest gra,ogolnie garsc graczy sceny FPS zaczyna spier*** do jakis cs,cod,sc2,lol,dot,wow itd. jak tak dalej bedzie za 5 lat nie bedzie profesionalnego gamingu na platformach FPS-ow chyba ze beda ciagnac to z cs,cod4
        • # 26. Solimo 07.08.10 16:05:13
          No ale to chyba nic dziwnego, bo wymienione gry są fajniejsze . Jak gracie i jesteście tak samo żalowi jak ja w strategie to mogę kupić tego SC - dajcie znać na xfire.
          • # 27. XxXxXxXxXxX 07.08.10 16:11:04
            dasz rade;) jak cos to na TSie delty cala ferajna siedzi jak nie w lola to w sc2 graja
  • # 14. [2Snk] WIKTOR 07.08.10 13:54:34
    Na pewno nie będzie możliwości robienia modów do BF3 przez graczy...
    • # 17. Toniak47 07.08.10 14:11:30
      To są tylko spekulacje na dzień dzisiejszy ;-)
  • # 20. Bucz 07.08.10 14:53:52
    Nie ma najmniejszych szans, ze nowy BF3 będzie w połowie tak dobry jak BF2.
  • # 21. KMyL 07.08.10 15:02:36
    Wyślijcie to w e-mailu do EA/DICE w wersji ENG i trzymajcie kciuki
  • # 23. Kepacz 07.08.10 15:45:37
    PRki jako takiej raczej nie będzie, bo gra sama w sobie na pewno będzie bardzo realistyczna.
    Natomiast samoloty... niby dobrze by było, ale na silniku FB 2.0, gdzie wszechobecna jest destrukcja, w przeciągu kilku minut cała mapa byłaby zniszczona przez naloty - jeszcze szybciej, niż w BC2.
    • # 28. Kamaker 07.08.10 16:28:40
      dlatego zrobić np. że dostajesz koordynaty do bombardowania od komendanta a osoba latająca samolotem tylko wtedy bomby może zrzucić. Tyle że komendant musiałby być taki jak w BF2 lub BF2142, mapa z góry i spoty.
      • # 30. Toniak47 07.08.10 17:04:33
        Dokładnie, jak w Project Reality. Namierzanie laserowe przez squad leaderów byłoby czymś idealnym i rozwiązałoby sprawę. Naloty na dany obiekt czy pojazdy, wykonywane by były w odstępach czasu. Na pewno lepsze rozwiązanie niż obdarowanie Recon'a z BC2 w moździerz, który może go zsyłać co chwile, w dowolnym miejscu.
        • # 31. XxXxXxXxXxX 07.08.10 17:06:13
          wyobraz sobie 15 sniper z mortarem na jednej kampie
  • # 24. mCR 07.08.10 15:46:28
    Ja oczekuje od tej gry, ze w ogolnie nie wyjdzie.
    Co do arta to nie zgodze sie z tym pkt2. W WiC'u ten system klanow i ranking zabily gre w np ESL'u : )
    • # 29. Toniak47 07.08.10 16:53:40
      Czemu?
    • # 32. lipt0n 07.08.10 17:16:19
      Niby jak ? Bo w ladderkach o pietruszkę nikt nie grał Who fuckin cares ?
      Jak dla mnie to była świetna sprawa i jeden z czynników, który mógł pozytywnie wpłynąć na jej popularność
      • # 33. Toniak47 07.08.10 20:41:14
        Wystarczyłoby samo zarządzanie, chociaż nie ukrywam że historia spotkań wyglądałaby przyzwoicie w kartotekach danej drużyny.
        Dodanie listy klanowiczów, strony internetowej, osiągnięć, loga czy informacji na temat rekrutacji.
  • # 34. QuaiL 07.08.10 21:32:26
    Ja bym chciał możliwości położenia się ja w np. 2142 . Szybszej reakcji na kucanie. W BC2 przeszkadza mi grafika (trudno dostrzec wroga).
    • # 35. lipt0n 07.08.10 21:33:56
      Pal licho krzaki pył i dym. Ja jak strzelam to ogień z lufy zasłania mi cały ekran i chuja widać.
      • # 38. Toniak47 07.08.10 22:18:18
        Fakt, fov mógłby być większy
        • # 40. DeVxC 07.08.10 22:29:20
          Chodzi o muzzleflash bo jest taki że róznie dobrze można zamknąć oczy i strzelać. a z fovem ... 55 na def jak w wiekszoście fps 90 to def :S
          co do leżenia na całe szczęście tego niema chodzi o zjebane hitboxy każda gra ma z tym problem.
          ------
          To to w bf'e nazywasz spectatorem ty chyba niewiesz jak wygląda Spect z parwsziwego zdazenia. Ale do rzeczy i co wieżycie że coś z tego bedzie w BF3 ? xD
          • # 42. Toniak47 08.08.10 13:41:43
            Dokładnie, brak leżenia nie przeszkadza w ogóle. Snajperom i tak dali możliwość funkcji (HOLD CTRL) więc teraz mogą kucać w nieskończoność, bez nadmiernego pocenia się
            • # 45. XxXxXxXxXxX 08.08.10 22:14:19
              to az takie lewusy juz graja ze nie potrafia przytrzymac klawisza ctrl uzywajac innych?!?!!?!
              • # 46. Toniak47 08.08.10 23:06:36
                A po co myślisz to dodali? xD
  • # 36. QuaiL 07.08.10 21:42:14
    (BC2) Wkurzają jeszcze sytuacje takie że strzelam w kolesia cały magazynek i ani jeden pocisk nie trafia. I po co autoaim noża?
    • # 37. Kepacz 07.08.10 21:54:04
      autoaim nożem - ściągnięte z coda
      • # 39. Toniak47 07.08.10 22:21:24
        Szkoda, że tak rozwiązali posługiwanie się nożem. Powinno wyglądać tak jak w pierwszej misji w BC2 z SP. Cały czas moglibyśmy biegać z nożem.
        • # 41. DeVxC 08.08.10 12:10:39
          true czasem się nóż zacina na multi i można tak biegać xD
  • # 43. ZielonyMisiu 08.08.10 15:28:25
    Alan Kertz wrote to a fan inquiring about the lower play count, "For Battlefield it's bandwidth; we are bandwidth capped on the consoles. For PC, I'd like to get back to big scale 64 player." więc 64 graczy pewnie będzie link
    Gra ma być pod Dx11 z tego co się wypowiadali więc konsole obejdą się smaczkiem bo Dx11 nie współpracuje z konsolami czyli gra pod PC
  • # 44. [2Snk] WIKTOR 08.08.10 21:29:25
    "smaczkiem bo Dx11 nie współpracuje z konsolami czyli gra pod PC"
    w końcu komputerów do grania sprzedaje sie 2 razy wiecej niz konsol...
  • # 48. Bratiszka 09.08.10 11:26:34
    A ja powiem tak: pomarzyć to my sobie możemy, wiem, wiem zaraz wielu z was powie że jestem pesymistą i żebym spadał z czarnym scenariuszem, ale prawda jest taka, że nie są to już lata w których robi się dobre i wymagające FPSy, każdy producent leci na kasę i najwyżej robi coś co starcza na kupno i grę kilka godzin.
    Nie wierzę że zrobią coś w co można by było grać przez lata i ciągle do tego wracać. Może i jestem pesymistą ale patrząc na dzisiejsze tytuły powiem że nic już jest robione dla graczy tylko dla pieniędzy
    • # 49. Wo1v3rin3 09.08.10 12:43:00
      Zgadza sie dla pieniedzy a potem dziwia sie czemu egaming sie nie rozwija. Mozna tylko wspominac dobre czasy kiedy o gracza sie walczylo a teraz tylko link " money , money , money ........" jak z piosenki Abby
  • # 50. Szczurson 09.08.10 23:42:57
    Jakby ktoś wreszcie wpadł na pomysł "zróbmy fajną, grywalną grę, bez pierdzielonych bajerów" (BF2 w nowej szacie graf.) zarobiliby znacznie więcej kasy, niż na tych zpopularyzowanych, nastawionych tylko na kasę gównach.
    • # 51. Kepacz 09.08.10 23:44:35
      pozostaje zostać producentem...
    • # 53. Bratiszka 10.08.10 13:28:02
      no właśnie dobry pomysł, tylko gorzej z realizacją, taki CS niczorta się za bardzo nie zmienił a nadal jest grywalny jak żaden inny tytuł.
      Jakby tylko chodziło o utrzymanie tytułu a nie o kasę, chociaż z drugiej strony jakby zrobili grywalną i dość długoterminową grę, to na pewno mieliby więcej kasy, poprzez turnieje, reklamę i zainteresowanie tytułem przez lata, nie musieliby wydawać 3 gier rocznie, wystarczyłoby jedna ale dobra na kilka lat, no dojdą patche ale to inny temat
      • # 56. Toniak47 12.08.10 11:51:13
        Dokładnie... a tak co roku mamy jak nie nowe CoD to BF'a...
    • # 54. mCR 10.08.10 16:27:08
      Mogliby wpasc na pomysl "zrobmy typowo e-sportowa gre" to na moje bylaby szansa wypier*** w koncu tego cs'a bo to juz nudne, ze ludzie sie ciagle podniecaja 10letnia gra...
  • # 52. 3lM3[R] 09.08.10 23:53:04
    Szczurson właśnie na tych "gównach" zarabiają więcej kasy bo wypuszczają "gówno" za "gównem" i casuale to co chwila kupują bo nie mają w co grać już... więc szczerze to wątpie by BF3 miał być jakimś fenomenem, ale chciałbym się mylić.
  • # 55. jason.paury 10.08.10 18:42:08
    ZARZĄDZANIE SERWEREM Z POZIOMU GRY, QWA! :<
    • # 58. Toniak47 13.08.10 14:30:12
      Przypominają mi się czasy America's Army 2.xxx - teraz mało która gra to oferuje.
  • # 57. TwiX 12.08.10 18:01:35
    Ja oczekuję i mam nadzieję że to nie będzie kolejna gra stworzona na potrzeby marketingu firmy Tak dla przykładu Call of Duty, wychodzą jak z piekarni ciepłe bułeczki a ludzie bezmyślnie to kupują a każda seria CoDa się różni tylko fabułą i mapami... ŻOL!
    • # 59. ZielonyMisiu 13.08.10 16:59:57
      Ale ja lubie ciepłe bułeczki zimne już tak dobrze nie smakują a ciepłe, posmarowane masełkiem z szyneczka i pomidorkiem pycha !
      • # 61. XxXxXxXxXxX 13.08.10 19:30:44
        nom na sniadanie buleczki sa ok...i do tego wszystkiego co napisales popieprzyc troszke;))
        • # 65. Szczurson 15.08.10 12:34:01
          Pieprzenie zawsze wychodzi na dobre .
  • # 60. sokol11 13.08.10 17:11:04
    Oby w Battlefield 3 dobrze sie grało
  • # 62. mattik0m 14.08.10 21:47:00
    dobijamy do 100 postów !!
    • # 63. jangers 14.08.10 21:48:23
      nic na siłe
    • # 64. ZielonyMisiu 15.08.10 10:38:56
      Lubię placki z dżemem
      • # 66. Szczurson 15.08.10 12:34:18
        A ja Placki .
      • # 68. stan 15.08.10 18:42:15
        a nie naleśniki/ omlety?
    • # 69. Kepacz 15.08.10 20:40:12
      to i ja dorzucę swoje 3 grosze
  • # 67. LemaN 15.08.10 16:31:07
    Daj kamienia! :p
    • # 83. sokol11 16.08.10 21:04:39
      Wlasnie zakupilem zaprawe murarska link heh
      • # 85. sokol11 16.08.10 21:07:13
        sorki pomillem sie : "nie bylo rzadnych ciastek iec kupilem zaprawe murarska":)
  • # 70. Szczurson 15.08.10 20:43:49
    A tak w ogóle to czemu ten news jest przyklejony?
    • # 71. Kepacz 15.08.10 20:46:24
      nie zadawaj zbędnych pytań!
    • # 72. stan 16.08.10 01:44:18
      czekaliśmy aż ktoś zada to pytanie, koment nabity, można odkleić
      • # 73. Szczurson 16.08.10 13:57:55
        Hah, wiedziałem .
        • # 74. stan 16.08.10 14:24:13
          dalej nabijasz?
          • # 75. Szczurson 16.08.10 15:14:24
            Sam sobie rady nie dam, muszę wezwać Dywana na pomoc :d.
            • # 76. stan 16.08.10 15:16:10
              GL moze wbijesz do top 20
            • # 79. XxXxXxXxXxX 16.08.10 16:32:36
              here i am!!!!!!!! co jest? komu dosrac od niedojebow,dzieci neo itd? z kim mam sie znowu zlapac,komu pojechac i zaszarpac po zylkach???? XDDD
            • # 126. ozzY_22 31.08.10 01:55:42
              ja tez przyszedlem
  • # 77. PAKA 16.08.10 16:05:33
    Szczurson spamer...co za picza.Oczekuję od BF3 aby wyszedł i by dało się grać jak w BF2 1,1.
    • # 78. Szczurson 16.08.10 16:06:06
      Spamuję, bo chcę taką mieć tu rangę jak w grze, a tu do generała jeszcze trochę brakuje .
    • # 80. XxXxXxXxXxX 16.08.10 16:33:04
      mowisz picza...zdejmij sam majtki i pokaz co tam masz XDDD
  • # 81. PAKA 16.08.10 16:41:38
    zwyrol...nie gustuję w chłopcach,poproś kogoś innego,iks de.
  • # 82. QuaiL 16.08.10 18:13:01
    Ma ktoś może tygodnik "Motor" 28/2010?
    • # 84. Toniak47 16.08.10 21:05:09
      Allegro chyba ma: link | Niezły spamik z mojego tekstu zrobiliście
  • # 86. sokol11 16.08.10 21:07:43
    a moze wrucimy do tematu
    • # 87. Szczurson 16.08.10 21:14:24
      Nikt nie "wruci"
      • # 89. Kepacz 16.08.10 21:16:17
        ej
    • # 88. Kepacz 16.08.10 21:16:03
      Wróć do szkoły.
      • # 90. Szczurson 16.08.10 21:32:04
        Wrzesień za niedługo, będzie miał okazję. A kto wie. Może nawet jeszcze w sierpniu go czeka?
  • # 91. stan 16.08.10 22:50:34
    Tu nie ma czego komentować! Prosze sie rozejsc!
    • # 92. Szczurson 16.08.10 23:08:41
      Jak to? To pierwszy przyklejony news, jest co komentować!
      • # 93. Kepacz 16.08.10 23:21:03
        Jaki pierwszy, jaki pierwszy...
      • # 94. sokol11 16.08.10 23:24:57
        raczej nasepny: D
  • # 95. ZielonyMisiu 16.08.10 23:28:50
    A ja się domagam tablicy pamiątkowej przed odklejeniem tego newsa albo zrobimy pikiete jak pod krzyżem! Helikoptera , 10,000,000 euro na pomoc veteranom BF'a którzy nie mogą wrócić do normalnego trybu życia po katastrofie BFBC2 na PC i placka z dżemem wiśniowym!
    • # 96. Szczurson 16.08.10 23:33:20
      10,000,000 euro gąbek?
    • # 97. stan 17.08.10 00:08:40
      cholera...obroncy newsa sie zbieraja!
  • # 98. Fulgrim 17.08.10 01:15:23
    Dywan: "wyobraz sobie 15 sniper z mortarem na jednej kampie"
    Nie muszę sobie wyobrażać bo widziałem na becie bc2.
    A fova 105 w bc2 miałem.
    Bf3 ? Tzn bc3:Odcinanie Kuponów ? Z tym pieprzniętym silnikiem sobie możemy darować jakiekolwiek nadzieje.Widać to moh.Poza tym będzie reklama,reklama,reklama.Naiwniacy i idioci kupią.I ci z dice każą czekać na kolejną część.
    • # 99. Toniak47 17.08.10 11:15:01
      @ Fulgrim - jeśli byś grał w Bad Company 1 na Xbox 360 czy tam PS3 to byś zauważył jak silnik Frosbite ewoluował. BC1 przeszedłem na X-klocku kilka razy, w MP dobiłem do ostatniej rangi i jak tylko uruchomiłem bete BC2 na PS3 to pozytywnie zostałem zaskoczony. I uwierz, że to nie tylko Demolition 2.0. Wszystko stało się bardziej przejrzyste, przyjemniejsze i bardziej intuicyjne. BC1 miał ociężały silnik, z ciał wyskakiwały ogromne torby z kitami a czasami cały magazynek nie wystarczał na jednego kolesia (a szturmowiec w karabinach typu M16 miał 40 naboi a SCAR czy UMP aż 50!)
    • # 100. Toniak47 17.08.10 11:16:23
      Tak jak napisałem w artykule. Widać, że DICE nie ma problemów z modyfikacją silnika i miejmy nadzieję, że Frostbite ewoluuje jeszcze bardziej i granie w BF3 to będzie sama przyjemność.
  • # 101. Fulgrim 17.08.10 14:55:18
    Doprawdy, ewolucja w stosunku do bf2 jest niesamowita.
    Mapy ciasne.Szczątkowe użycie pojazdów. Brak jetów.
    A nie,przecież są zniszczenia terenu.Yay!
    Dla mnie mogło by ich nie być.
    Powiesz ze to nie ta seria.Gdyż bc2 jest kontynuacją nie bf2 tylko bc1.Co jest w sumie oczywiste. Nieeee...Dla mnie bf liczy się tylko na pctach i jest tylko jedna seria.Jeśli dice ma zamiar wydawać teraz ubogie konsolówki które stopniem skomplikowania są 5 lat za bf2 to podziękuje.
    A serio,zobaczymy po premierze.Chociaż jestem odmiennego zdania niż ty Toniak.Byłem zbyt wielkim optymistą przed bc2 by wierzyć teraz w bf3.
    • # 103. Toniak47 17.08.10 16:02:29
      PC w ogóle nie powinno otrzymać BC2. Gracze BC1 wiedzieli co zostanie ulepszone w drugiej części. Przyjęto złe założenie wśród graczy PC, że BC2 to następca BF2 i stąd tak wielkie zaskoczenie, że nim nie jest. Tyle ode mnie.
  • # 102. lipt0n 17.08.10 15:56:26
    Jest to największa fikcja od czasów, kiedy Francuzi zaczęli przysięgać wierność małżeńską.
  • # 104. XxXxXxXxXxX 17.08.10 16:40:45
    no a my z liptonem mamy lache wyjeb*** na bfy...nas to teraz zastanawia jak te achievmenty w sc2 porobic;))) a wy trujecie o jakims bf3 ktory i tak daje sobie paznokcie uciac bedzie kolejna tandeta by dice bo i tak hajs bedzie na idiotach co chodza w wekendach po MM itd. i kupia nowy tytul na konsole zeby przy piwie po pracy zabic te pare godzin bez wnikania co to pcw,esl,ligi,klany itd.
  • # 105. PAKA 17.08.10 17:07:15
    czyli nie będziecie grać obaj w BF3...cóż za ulga.;0
    • # 106. XxXxXxXxXxX 17.08.10 18:30:56
      kd z 0,4 na 0,6 nie?! XDDD
      • # 107. Szczurson 17.08.10 18:41:48
        Ale ma 4 gwiazdki
    • # 110. lipt0n 17.08.10 19:31:26
      pffff Wracaj banować na G4G tych co cię biją ....
  • # 108. PAKA 17.08.10 18:57:07
    lamcze....mam wielką dupę a w niej swoje KD i gwiazdki..nie kumacie bazy.pozdro&poćwicz
    • # 109. Szczurson 17.08.10 19:24:56
      xDDDDD
    • # 111. XxXxXxXxXxX 17.08.10 22:08:14
      no na fotach to ty masz naprawde spore te kapsko..to musisz duzo pomiescic kd i gwiazdek...pewnie od 1942 wszystko sie tam nabija XDDDDDDDDD btw. nie ma jak to dobry flame:)))
  • # 112. PAKA 18.08.10 11:39:06
    flame na poziomie dywanu,iks de.
    • # 113. Szczurson 18.08.10 16:17:52
      "xDDDDD"
    • # 114. XxXxXxXxXxX 18.08.10 16:45:59
      a twoj poziom to ten pod dywanem XDDD
  • # 115. sokol11 18.08.10 21:36:46
    XDDDDDDDDDDDDD wy to macie pomysly
  • # 116. sokol11 18.08.10 21:36:55
    hehe
  • # 117. DeVxC 19.08.10 22:14:38
    poziom komentów powala
    • # 119. XxXxXxXxXxX 19.08.10 22:21:00
      nic tak nie wali jak paka w wc.....krece flame bo nic sie nie dzieje;))
  • # 118. XxXxXxXxXxX 19.08.10 22:20:39
    Czego oczekujemy od Battlefield 3? Toniak47 - 16.08.10 01:48:36
    jak to czego?! perm bana dla PAKA odrazu przy instalce
    :DDDDD
  • # 120. sokol11 24.08.10 09:22:58
    heh
  • # 121. sokol11 24.08.10 09:23:16
    dobre xDxDxDxDxDxd
    • # 122. qwakU 24.08.10 16:20:48
      heh.. xDxDxD Fajnie się nabija posty pisząc każde słowo w oddzielnym komentarzu?
      • # 124. sokol11 26.08.10 11:29:33
        pewnie
  • # 123. PAKA 25.08.10 15:19:39
    oczekujemy...Sperm bana dla Dywana...iks de,iks de,iks pe.
  • # 125. fObiA 28.08.10 15:04:48
    Tits or Die!!
  • # 127. xxX-DragoN-Xxx 19.03.11 22:37:07
    Zapowiada się ciekawie!






Sklep

Battlefield 3 PS3